ADO Biljartvereniging

Foto van biljartlogo

Nieuws

Op zaterdag 23 maart 2024 hebben de jaarlijkse contactavond gehad met alle leden en hun vrouwen.
We hebben een klaverjas drive gehouden die gewonnen is door Theo van Veldhuizen.

Dinsdag 16 april 2024 gaan we weer starten met het open Nootdorps Biljart Kampioenschap (Libre)
We verwachten begin juni te weten wie de nieuwe kampioen wordt.

Verouderd nieuws

Vrijdagavond 20 oktober 2023 om 20.00 uur houden we weer onze jaarlijkse Algemene Leden Vergadering.
Ook dit jaar stelt onze oud voorzitter Nico Wubben een ruimte (zijn biljart domein) ter beschikking.

Op 9 juni was de finale van het Nootdorps Biljart Kampioenschap (Libre) 2023.
Er deden 43 deelnemers mee van 9 verschillende biljartverenigingen.
Piet van der Gaag is dit jaar kampioen geworden. Hij versloeg Gerard de Bruijn in de finale. Beiden zijn lid van A.D.O.

De voorloop wedstrijden waren op 2 mei en de finale werd gespeeld op vrijdagavond 9 juni in de kantine bij RKDEO.
De aan dit toernooi verbonden kosten zijn grotendeels gedekt door de sponsoren.

Zaterdag 15 april 2023 | Ook dit jaar gaat A.D.O. samen met de biljartafdeling van RKDEO het Nootdorps Biljart Kampioenschap organiseren.
Alle biljarters uit Pijnacker en Nootdorp die bij hun vereniging een moyenne hebben kunnen meedoen. Kees van der Helm, die vorig jaar kampioen geworden is, zal zijn titel verdedigen.

Vrijdag 2 december 2022 is ons jaarlijkse feest. Deze keer in de kantine van jeu de boule vereniging "Du Midi".
Op het programma staan:
Een wedstrijdje petanque, een buffet en stoel honkbal.
Een en ander wordt gesponsord door:
OBS groep, Metaalbewerking Pijnacker. Van Kleef, opticien Nootdorp. Van Eijk, slagerij Voorschoten.

14-10-2022 | Algemene Leden Vergadering.

Op 30-7-2022 | Is deze website geopend.